16 юли 2009

Ивана - Тръгвам с тебе

 

Тръгвам с тебе

Искаш ли да избягаме,искаш ли?
Искаш ли,само кажи!
С безпарични джобове,
незаконно щастливи,само аз и ти.
Заведи ме на място забравено и от хора,и богове.
Целувай ме там на разсъмване за 10 минути поне!

Припев:
Тръгвам с тебе,тръгвам навсякъде.
Колко още,колко да чакаме?
Заслужаваме мъничко щастие,
за 10 минути поне.
Сключих сделка с Бога и с дявола,
вече няма кой да ме спре!
Тръгвам с тебе,тръгвам навсякъде.
От деветия кръг на Ада,чак до седмото небе.

Искаш ли да избягаме,искаш ли?
Не за ден,за два или три.
Нереално щастливи и наистина живи,
само аз и ти.
Дай ми тази любов-обещание,
цял живот незнайно къде.
Направи ми такова признание,
за 10 минути поне!

Ивана яхна жълто “Бугати”


Ивана се завърна триумфално в ефира на телевизия “Планета” и отново показа класа и стил в новото си видео. Както бе обещала на своите фенове в началото на лятото, певицата не пропусна да ги изненада с нов имидж. Мегазвездата на телевизия “Планета” отново е във вихъра на скоростта и смело дава газ на тузарско “Бугати”. Ретроавтомобилът в жълт цвят е предоставен за снимките на видеоклипа от приятел на певицата в Пловдив. Още при първата си среща с бижуто на автомобилната индустрия, Ивана се влюбила в колата и решила да я включи в снимките. “Тръгвам с тебе” е заглавието на песента, която Ивана първа облече във видео, а след нея ще последват още две.

В средата на юни екип на телевизия “Планета” за три дни засне два видеоклипа с “певицата на народа” край морето. Зрителите съвсем скоро ще видят кадрите от Златни пясъци, заснети на луксозна яхта и на фините пясъци. В едното видео специално участие вземат “господарите на ефира” Мария Игнатова и Димитър Рачков.

ИЗТЕГЛИ CD РИП НА ПЕСЕНТА

http://4storing.com/45lexh/e666c9697168f0222280e96d65218f10.html

http://tranz.it/load.php?id=VVCF3Rnly17fACOP337863

ИЗТЕГЛИ КЛИПА С HQ КАЧЕСТВО

http://file.bg/c20073UczAS